zaterdag 31 mei 2008

Hallo,

De blog is bijna af! Momenteel ben ik volop bezig met filmpjes te plaatsen op you tube maar dat lukt toch niet zo goed!
Hopen dat het lukt!!

Mijn portfolio is bijna af. Het gebruik van ICT is één van de betere punten uit mijn lijst.

1.7.3 Functioneel integreren van ICT bij het ontwerpen van een krachtige leeromgeving

Mijn bewijzen:
- Blauw mapje: 3de leerjaar: pagina 28: je gaat vlot om met nieuwe media…
- Blauw mapje: 6de leerjaar: pagina 19: mooie site met filmpjes.
- Pakket 7: pagina 1: integratie van ICT
- lesvoorbereiding: 6de leerjaar: Knappe ICT- toepassing!

En dat zijn ze nog niet allemaal! Persoonlijk ben ik tevreden over deze competentie.

Vooral in de 3de graad heb ik veel gebruik gemaakt van ICT! Zowel de lln als ik vonden dit heel leuk!

Geen opmerkingen: